Nowa sala obsługi klientów ZUS w Wyszkowie

red. /Piotr Olewiński
Piotr Olewiński
Udostępnij:
We wtorek, 3 stycznia w Wyszkowie Prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznej uroczyście otworzyła nową salę obsługi klientów. Z placówki położonej przy ul. Chopina 9 miesięcznie skorzysta około 5 tysięcy klientów ZUS.

Remont, który przystosował lokal przy ul. Chopina 9 do potrzeb Sali Obsługi Klientów, trwał niemal 3 miesiące. Mieszkańcy Wyszkowa odczują dzięki nowej lokalizacji znaczną poprawę komfortu korzystania z usług ZUS.

- Mieszkańcy Wyszkowa mają w Nowym Roku powody do zadowolenia. Dzięki staraniom ZUS od dzisiaj służyć im będzie nowa Sala Obsługi Klientów – tak o nowej placówce ZUS mówiła Prof. Gertruda Uścińska, Prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. - Inspektorat ZUS w Wyszkowie obsługuje miesięcznie około 5 tysięcy klientów. Dzięki otwarciu nowej placówki jesteśmy w stanie zapewnić im wyższy standard obsługi – dodała Prezes ZUS.

Inspektorat ZUS w Wyszkowie od wielu lat borykał się z problemami lokalowymi. Poprzednia sala obsługi klientów, która znajdowała się w holu „strefy wejściowej” inspektoratu, pozwalała na funkcjonowanie jedynie 6 stanowisk obsługi.

- 6 stanowisk obsługi, które oferowała poprzednia lokalizacja, nie przystawało do potrzeb lokalnej społeczności. Nowy lokal umożliwił stworzenie 9 nowoczesnych stanowisk obsługi, które skrócą czas oczekiwania klientów. Dodatkowo budynek znajduje się w bardzo atrakcyjnej lokalizacji – około 100 metrów od siedziby inspektoratu mieszczącej się przy ul. Sowińskiego 83. Koszty utrzymania komunikacji między dwoma obiektami ZUS będą więc wręcz symboliczne – relacjonuje Beata Pawlińska-Wiak, Dyrektor Oddziału ZUS w Płocku. - Nowy budynek stwarza doskonałe warunki także dla osób niepełnosprawnych. Dogodny dojazd, brak barier architektonicznych, wejście usytuowane na poziomie chodnika, do tego w bezpośredniej odległości znajdują się 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych – podsumowała dyrektor.

Uruchomienie nowej sali znacznie usprawni obsługę płatników składek, ubezpieczonych i świadczeniobiorców oraz pozytywnie wpłynie na jakość usług świadczonych przez Zakład. Na powierzchni około 140 m2 znajduje się stanowisko „Informacja Ogólna”, które służy udzielaniu klientom pomocy przy pobraniu biletu kolejkowego oraz wyborze właściwych formularzy, a także 8 wyodrębnionych stanowisk obsługi przeznaczonej do różnego rodzaju spraw. Klienci ZUS mogą korzystać z placówki w poniedziałki w godz. 08.00-18.00 oraz od wtorku do piątku w godz. 08.00-15.00.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie