Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Niektórzy klienci wciąż czekają na Świeżaki. Biedronka: - Przykro nam!

(d-ka)
Biedronka
- Moje dziecko wciąż czeka na Świeżaka z Biedronki, na liście jesteśmy od grudnia - skarży się pan Jacek z Bydgoszczy. - Wiem też, że nie tylko Maciej go jeszcze nie otrzymał, takich dzieci jest więcej.

Odpowiedź Biedronki:

"Pomimo starannie zaplanowanych zapasów akcja „Gang Świeżaków” okazała się dla nas wyzwaniem. Pula maskotek wyczerpała się przed końcem akcji. Niemniej jednak postanowiliśmy, że dostarczymy wybranego Świeżaka każdej zainteresowanej osobie, która spełniła warunki regulaminu.

Klienci wciąż czekają na obiecane Świeżaki. Mamy dla nich świeżą wiadomość. Od Biedronki

Przykro nam, że pewna część dzieci nie otrzymała swoich pluszaków szybciej. Aktualnie na bieżąco przekazujemy klientom zamówione maskotki - planujemy dostarczyć wszystkie jeszcze w tym miesiącu. Każdy klient jest informowany indywidualnie o możliwym terminie odbioru Świeżaka - sms-owo lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Niektórzy klienci wciąż czekają na Świeżaki. Biedronka: - Przykro nam! - Gazeta Pomorska

Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki