Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Turniej Piłki Nożnej o Puchar Starosty Lipnowskiego 2024. Zobaczcie zdjęcia!

Turniej Piłki Nożnej o Puchar Starosty Lipnowskiego 2024. Zobaczcie zdjęcia!

Tak było na rodzinnym spływie kajakowym w Lipnie. Zobaczcie zdjęcia!

Tak było na rodzinnym spływie kajakowym w Lipnie. Zobaczcie zdjęcia!

Polecamy

GIF wydał decyzję: wstrzymanie w obrocie - Qutiro (28.03)

GIF wydał decyzję: wstrzymanie w obrocie - Qutiro (28.03)

Wilfredo Leon zagra w Polsce. Sensacyjne wieści!

Wilfredo Leon zagra w Polsce. Sensacyjne wieści!

Tenisistka nie zamierza zmieniać planów. ''Chodzi o coś więcej niż tylko tenis''

Tenisistka nie zamierza zmieniać planów. ''Chodzi o coś więcej niż tylko tenis''