Marketing & Media Summit 2017: Jak przeprowadzić skuteczną kampanię marketigową w dobie cyfryzacji?

MAJA PIOTROWSKA AIP

  • Polska
Komunikacja w erze cyfrowej była tematem przewodnim tegorocznej konferencji Marketing&Media Summit. Jest o jedne z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży medialnej, PR i marketingowej. Wśród prelegentów znalazło się wielu cenionych i znanych ekspertów. Tegoroczna edycja wydarzenia była poświęcona zmianom w obszarze komunikacji, zarówno w wymiarze biznesowym, jak i społecznym zachodzącym w wyniku szybkiego postępu cyfryzacji oraz nowym formom komunikacji w marketingowej.

–Wymieniając największych graczy rynku medialnego, należy zacząć od firm, które 20 lat temu jeszcze nie istniały. To pokazuje ogromną skalę zmian – powiedział dziekan Uniwersytety SWPS dr,hab Mirosław Filiciak, który zainaugurował konferencję.– Żyjemy w ciekawych i dynamicznych czasach. Technologia wkroczyła w każdą dziedzinę naszego życia zmieniając nasze upodobania i zainteresowania. Jest to szczególnie widoczne w komunikacji – powiedziała prezes PRConnect Lidia Sobańska. Konferencję poprowadzili Andrzej Krakowski z The City Collefe of New Yok Department of Media and Communication Arts wraz z dziennikarzem Maciejem Orłosiem.

Podczas konferencji prelegenci poruszyli temat wykorzystania smart data w kampanii marketingowej. – Każde otworzenie meila, czy strony internetowej pozostawia po sobie ślad. Dzięki temu możemy zlokalizować klienta z dokładnością nawet co do budynku w którym się znajduje lub co najmniej w przybliżeniu co do ulicy – powiedział dyrektor ds. analiz i technologii PAYBACK Rafał Latkowski.

O efektywnym przeprowadzaniu kampanii reklamowych w rozmowie z Agencją Informacyjną Polska Press (AIP) opowiedział też prezes zarządu IDMnet i Accrop Michał Hejka. – Należy dobrze określić grupę docelową, sposób jej konsumpcji, to jakich mediów używa oraz z jakiej technologii korzysta. Ważna jest także personalizacja treści. Zwykły człowiek na konsumpcję mediów poświęca więcej czasu niż na wszelkie inne czynności. Każdy z nas ma w kieszeni telefon komórkowy, jadąc w samochodzie słucha radia. Media są głównym kanałem dotarcia do użytkowników – powiedział.

Tomasz Soczyński, zastępca dyrektora departamentu informatyki Głównego Inspektoratu Ochrony Danych zwrócił uwagę na dostosowywanie się firm do RODO. –Wiele podmiotów zgłasza nam wręcz gotowość do wdrożenia RODO, diabeł jednak z reguły tkwi w szczegółach. To właśnie te drobne, techniczne kwestie budzą najwięcej wątpliwości – mówił w rozmowie z AIP.

Podczas Marketing&Media Summit poruszono też kwestię nowoczesnych technologii między innym okularów VR, live streaming oraz Augumented Reality. – Coraz wiecej mówi sie o technologii wykorzystującej okulary. Marketerzy widzą też przewagę rozszerzonej rzeczywistości – powiedział Marcin Maciejewski, CEO and Co-founder Mofables.

– Wracamy do czasów komunikacji bezrefleksyjnej, a więc do takiej w której nie odróżnia się prawdy od fałszu – powiedział podczas panelu dyskusyjnego dotyczącego fake newsów prof. Maciej Mrozowski z Uniwersytetu SWPS. W dyskusji wzięli udział m. in Michał Pol i Bogusław Chrabota.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3