- Chciałam sobie zbadać wzrok, więc wybrałam się do okulisty - opowiada nasza Czytelniczka. - Pani doktor przepisała mi receptę na okulary. Postanowiłam kupić je w Vision Express, ponieważ oferowali atrakcyjną promocję. Wybrałam droższe oprawki, bo inne mi nie pasowały. Zapłaciłam kartą kredytową 424 zł i otrzymałam kupon na 2 parę okularów bezpłatną. Po dwóch dniach zrealizowałam tę, pożal się Boże promocję i …. Zapłaciłam 370 zł. Niestety nie mam na to żadnego paragonu.
Rzeczywiście salon oferuje swoim klientom taką promocję. Jego właścicielka pokazała nam wszystkie wydruki zamówień i płatności ze wskazanych przez Czytelniczkę dni.
- Z dokumentów i rachunków wynika, że nasza Czytelniczka zapłaciła w sklepie tylko raz - zapewnia Anna Boruc, właścicielka sklepu. -Wtedy, gdy kupowała pierwszą parę okularów. Rachunek za drugą parę przedstawiał spisaną kwotę szkieł, oprawek itp., ale na zleceniu znajdowało się jedynie wyliczenie i informacjana temat tego, ile klientka zaoszczędza, korzystając z promocji.
- W sumie do zapłaty, po otrzymanym rabacie, wpisane było symboliczne 13 groszy, których klientka i tak nie zapłaciła - dodaje.
Na wyciągach z kart kredytowych w sklepie nie ma zarejestrowanej wpłaty za drugą parę okularów. Czytelniczka powinna sprawdzić swój wyciąg z konta, być może zaszła pomyłka.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?