Sygnał czytelniczki skierowaliśmy do biura prasowego Mobilis:
Informacje dotyczące kursów, pasażerowie mogą znaleźć na stronie internetowej www.mobilis.pl oraz na Tablicy Informacyjnej, a dodatkowych informacji udzielają kasjerzy na dworcach - otrzymaliśmy w odpowiedzi. - Stale monitorujemy sytuację związaną z ruchem pasażerów na wszystkich trasach Grupy Mobilis i z naszej analizy wynika, że nie ma dodatkowego zapotrzebowania na obecność dyżurnych ruchu na dworcach PKS. Wiąże się to z udostępnieniem innych, dodatkowych źródeł informacji pasażerskiej, takich jak m.in. strona internetowa, poprzez którą nasi pasażerowie coraz częściej planują podróże. Reasumując, powodem dla którego na wskazanym dworcu nie ma dodatkowej osoby, która udzielałaby informacji jest niewielka ilość podobnych zapytań. Odsyłamy natomiast do strony internetowej oraz zachęcamy do kontaktu telefonicznego z PKS w Ostrołęce S.A. Numer na dyspozytornię 29/760 26 73 oraz 29/760 26 71~2 do sekretariatu (czynny w godzinach 7-15 w dni robocze).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?