MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Jeden z największych e-commerce’ów ze Skandynawii wkrótce w Polsce. W ofercie znajdziemy największe znane marki. Kolejna inwestycja w Polsce

KK
Opracowanie:
Jeden z największych e-commerce’ów ze Skandynawii wkrótce w Polsce. W ofercie znajdziemy największe znane marki. Kolejna inwestycja w Polsce
Jeden z największych e-commerce’ów ze Skandynawii wkrótce w Polsce. W ofercie znajdziemy największe znane marki. Kolejna inwestycja w Polsce Coolshop / Dziennik Bałtycki
Już wkrótce na polskim rynku zadebiutuje sklep internetowy coolshop.pl, jeden z liderów skandynawskiego rynku e-commerce, obecny w 1/3 krajów Europy, który obsługuje 2 miliony stałych klientów. Oferuje bez subskrypcji i w niskich cenach szeroki asortyment niemal 45 tysięcy artykułów największych znanych marek, a także licencjonowanych produktów, w tym duńskich, szwedzkich i norweskich firm, zgodnych z duchem skandynawskiej filozofii.

W ciągu ostatnich pięciu lat Coolshop niemal trzykrotnie zwiększył swoje przychody – z 357,2 mln zł w 2019 r. do prawie 1 mld zł w 2023 r. W tym samym czasie ponad 3,5-krotnie powiększył również kapitał własny, którego wartość w ostatnim roku rozliczeniowym osiągnęła 106 mln zł.

W minionych pięciu latach firma poczyniła inwestycje w nieruchomości i sprzęt na poziomie 70 mln zł, z czego 30 mln zł zainwestowała tylko w ubiegłym roku.

Oprócz sklepu internetowego w niektórych krajach marka prowadzi również sklepy stacjonarne, m.in. w Norwegii i Szwecji. Nie jest wykluczone, że po sukcesie na rynku polskim, stacjonarne sklepy pojawią się również w Polsce, w tym w Trójmieście.

Coolshop cześcią grupy Cool Group. Co tam znajdziemy?

Sklep internetowy Coolshop, założony w Danii w 2002 r. w garażu przez zafascynowanych nowymi technologiami braci Marka i Mike’a Nielsenów, jest częścią grupy Cool Group, skupiającej 18 firm i organizacji oraz 800 pracowników z 8 branż, działających w 14 krajach. Grupa inwestuje w handel detaliczny, modę, technologię, innowacje biznesowe, produkty spożywcze oraz doświadczenie podróżowania – zarówno w celach wypoczynkowych, jak i rozwoju zawodowego.

Czołowy sklep internetowy ze Skandynawii

Obecnie Coolshop jest jednym z liderów skandynawskiego rynku e-commerce i cały czas dynamicznie się rozwija. Działa na 9 rynkach obejmujących 1/3 Europy, obsługując 2 miliony stałych klientów. Wkrótce do obszarów jego działalności dołączy Polska, a konsumenci znad Wisły na coolshop.pl będą mogli wybierać spośród niemal 45 tys. produktów bez subskrypcji, czyli konieczności opłacania abonamentu w celu uzyskania zniżek czy dostępu do dodatkowych usług.

Polski oddział Coolshop wraz z lokalnym zespołem prowadzi Andrzej Rzym. Wcześniej przez wiele lat był związany był z duńską firmą Dangaard Group, gdzie z sukcesami budował zespół firmy w Polsce oraz zarządzał rozwojem sprzedaży zagranicznej, odpowiadając za relacje z klientami na całym świecie.

Wizja połączona z odpowiedzialnością społeczną

- Pragniemy nieustannie się rozwijać, dlatego bardzo cieszymy się z otwarcia naszego oddziału w Polsce oraz możliwości dostarczania odbiorcom produktów największych marek, a także skandynawskich firm, wyróżniających się przywiązaniem do prostoty, użyteczności i wyjątkowego designu. Liczymy na to, że polscy konsumenci nas docenią – mówi Mark, Nielsen, prezes i współzałożyciel Coolshop oraz Cool Group.

– Coolshop to podstawa naszej działalności i jesteśmy niezwykle dumni z bycia częścią grupy wielu świetnych firm. Jednak biznes, a co za tym idzie pieniądze, stają się cenne dopiero wtedy, gdy wydajesz je na innych. Dlatego warto też wspomnieć o naszej fundacji CoolUnite, która pomaga chorym i bezbronnym dzieciom - dodaje prezes spółki.

Fundacja CoolUnite prowadzi specjalny fundusz charytatywny i wspiera dzieci dotknięte chorobami, m.in. w hospicjach czy ośrodkach wypoczynkowych dla dzieci chorych, zapewniając im lepsze doświadczenia i przyczyniając się do poprawy ich codziennego życia. Współpracuje z innymi organizacjami pomocowymi, władzami publicznymi i firmami, które mają ten sam cel. Ponadto od 2010 r. Cool Group organizuje wyścig samochodowy Cool Car Race, w którym biorą udział unikalne sportowe samochody, a zysk z wpłat uczestników w całości przeznaczony jest na rzecz CoolUnite. Rekordowa kwota zebrana podczas jednej edycji wyniosła niemal 1,5 mln zł.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź "Dziennik Bałtycki" codziennie. Obserwuj dziennikbaltycki.pl!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki