Hymn Świeżaków z Biedronki hitem na YouTube tuż obok "Ucha prezesa" [wideo]
oprac. (d-ka) za dlahandlu.pl, YouTube
W tym roku 7. miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobył „Hymn Świeżaków” sieci Biedronka.
Hymn promujący prawidłowe żywienie znalazł się w czołówce zestawienia tuż obok polskich muzycznych hitów, przeróbek światowego Despacito czy kabaretów, takich jak Ucho Prezesa. Piosenka Biedronki jest jedynym materiałem przygotowanym przez prywatną firmę detaliczną, który wdarł się do pierwszej dziesiątki listy przebojów YouTube. Wideo z bohaterami „Gangu Świeżaków II” obejrzano w 2017 r. ponad 16,7 mln razy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!