PGE Obrót S.A. w 2012 r. wdrożyła standardy obsługi klientów indywidualnych, których jednym z elementów jest przywitanie z klientem poprzez podanie ręki.
- Nowe standardy, w tym gest podawania ręki przy powitaniu klientów, mają służyć okazaniu szczególnej uwagi oraz wyrażają szacunek zarówno do klienta, jak i jego potrzeb związanych z realizacją sprawy - mówi Piotr Wróbel, specjalista ds. Public Relations w PGE Obrót. - Nie jest naszym zamiarem stawianie klienta w sytuacji, w której czuje się dyskomfortowo w czasie realizacji sprawy, z którą zwrócił się do Biura Obsługi Klienta. Przeciwnie, pragniemy poprawy komunikacji i relacji z klientem, pragniemy aby czuł się klientem a nie petentem. Warto przy tym podkreślić, że do chwili obecnej reakcje naszych klientów, jak i prowadzone ankiety w pełni potwierdziły słuszność dokonywanych zmian; spotkały się z dużą życzliwością klientów. Oczywiście, nasz kKlient ma pełne prawo do oceny wizerunku i sposobu obsługi preferowanej w naszej firmie. Wszelkie uwagi klientów są zatem przez nas wnikliwie analizowane, ponieważ mają wpływ na kształtowanie wizerunku firmy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?