Flexi Form Day w Ostrołęce [ZDJĘCIA+WIDEO]

Iza Ossowska

Wideo

Zobacz galerię (16 zdjęć)
O rewolucji w Internecie (i o tym, jak ją wykorzystać w swoim biznesie) podczas Flexi Form Day w Ostrołęce.

Spotkanie pt. "Internetowe rewolucje" z cyklu Flexi Form Day organizowane było po raz pierwszy w Ostrołęce. Biuro Reklamy Polska Press w Ostrołęce do Wyższej Szkoły Administracji Publicznej zaprosiło mieszkańców subregionu ostrołęckiego, którzy chcieli dowiedzieć się jak najwięcej o najnowszych trendach w komunikacji marketingowej w Internecie.

- Jesteśmy zalewani mnóstwem treści: czy potrafimy się w nich poruszać świadomie i skutecznie? - takie pytanie postawiła na początku spotkania redaktor naczelna "Tygodnika Ostrołęckiego" Magdalena Mrozek-Rawa. - Państwo, którzy prowadzicie biznes, wiecie, jak trudno dotrzeć do odbiorcy, żeby dostał materiał wartościowy.

- Reklama internetowa rozwija się w niezwykle dynamiczny sposób - mówiła kierownik biura reklamy "Tygodnika Ostrołęckiego" Wiesława Dąbrowska. - Dziś od specjalistów dowiemy się, jak przygotować kampanię reklamową. To okazja, by poznać bliżej możliwości technologii elektronicznej, także w mediach.

O tym mówił m.in. trener Internetowych Rewolucji Maciej Kuczera podczas prezentacji pt.: "Google (i nie tylko) dla biznesu" (Google jest partnerem cyklu):

- Bardzo często przedsiębiorca czy osoba, która tworzy stronę internetową, ma klapki na oczach i uważa, że jeśli jego zdaniem strona jest dobra, to jest to najważniejsze. Warto spróbować oczami użytkownika spojrzeć na naszą stronę. Najważniejszy jest cel strony, cała ona powinna być zaprojektowana tak, aby go spełnić. Konieczne jest też pamiętanie o tym, żeby strona była przyjazna również dla użytkowników mobilnych.

Z kolei o rosnącym znaczeniu wideo mówił prezes zarządu agencji TRULY Wacek Wykrytowicz:

- Reklam jest tak bardzo dużo, że nic nie widać. Jednym ze sposobów wyróżnienia się jest wideo. 55 proc. ludzi ogląda wideo i to bije jakąkolwiek formę innego contentu na głowę.

Oprócz wideo nie zabrakło rozmowy o social media. O biznesowej stronie Facebooka mówił manager Social Media PPG O/Warszawa Mateusz Mońko. Natomiast o serwisach Polska Press Grupy (a także o trendach w reklamie) opowiadali Wiesława Dąbrowska oraz head group manager Internet PPG O/Warszawa Artur Mielcarek.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie