reklama

Empik w Przasnyszu. Ma być otwarty jeszcze w 2019 roku

Małgorzata JabłońskaZaktualizowano 
Przasnysz. Zapadła ostateczna decyzja o otwarciu Empiku w Przasnyszu. W ramach strategii ekspansji sieć wprowadziła i sukcesywnie rozwija nowy, mniejszy format salonów. Salony tej marki zostały niedawno otwarte w Pułtusku i Ciechanowie, czas na Przasnysz. A Ostrołęka?

Ostrołęczanie, chcący zrobić zakupy w którymś ze stacjonarnych salonów sieci Empik, muszą wybrać się w podróż do innych miast - najbliższy jest w Łomży. Od kwietnia 2019 r. sklep tej marki dostępny jest w Ciechanowie. Otwarto go także w niedawno przebudowanym budynku dworca w Pułtusku. Już za niespełna dwa miesiące miniEmpik powstanie w Przasnyszu - otwarcie zapowiadane jest do końca listopada 2019.

Jak poinformowała Monika Marianowicz - rzecznik prasowa Empiku, w sklepie w Przasnyszu będzie dostępna oferta charakterystyczna dla wszystkich salonów tej sieci.

Mniejsze salony wyróżnia przede wszystkim powierzchnia handlowa: standardowy metraż Empiku to minimum 200 m kw., a dla mniejszego formatu jest to od 120 do 150 m kw. Asortyment na poziomie kategorii odzwierciedla ofertę większych salonów. Klienci odnajdą tu wszystkie topowe pozycje i nowości, dzięki czemu będą na bieżąco z trendami. Format tak jak w przypadku salonów standardowych, obsługuje usługę click&collect (ekspresowa rezerwacja i odbiór), która daje możliwość sprawdzenia dostępności towaru w konkretnym salonie w aplikacji mobilnej lub na stronie, zarezerwowania go i odebrania w sklepie.

Przasnyski salon powinien zostać otwarty do końca listopada i mieścić się będzie w galerii „Stokrotka”.

Do 2023 roku na terenie całej Polski będzie funkcjonować 370 salonów. Z tego aż 60 stanowić będą te w mniejszym formacie. Obecność sieci w mniejszych miastach wynika z kilku czynników:

Jesteśmy już obecni we wszystkich znaczących galeriach handlowych, w których chcieliśmy być. Co więcej, nasycenie rynku centrów handlowych w Polsce jest już na takim poziomie, że ciężko spodziewać się wielu nowych inwestycji. Oznacza to, że ograniczone jest źródło standardowych lokalizacji pod nowe salony. Zwłaszcza że nasza dotychczasowa strategia zakładała, że otwieramy sklepy w miejscowościach liczących powyżej 25 tys. mieszkańców. Stąd pomysł na salon w nieco mniejszym formacie

– wyjaśnia dyrektor operacyjny Empiku Cezary Kupiec.

W Polsce jest 120 miast, które spełniają nowe kryteria marki. Zgodnie z założeniami dalszej ekspansji sieci stacjonarnej, w połowie z nich Empik pojawi się jeszcze do 2023 roku. Empik do końca tego roku planuje otworzyć jeszcze kilka nowych lokalizacji, ale o tym aby salon miałby zostać otwarty w Ostrołęce, na razie nie słychać.

Trwa głosowanie...

Ile książek kupujesz w ciągu roku?

Tygodnik Ostrołęcki

60 Sekund Biznesu: Wyczerpuje się imigracja ukraińska

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Ostrołęko nie martw sie macie Pania Pihowicz i Bronka skoczka

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3