- Poszedłem do sklepu Media Expert zupełnie po coś innego, ale w oczy rzuciły mi się przecenione płyty z muzyką. Wybrałem sobie jedną i postanowiłem ją kupić. Według ceny na półce powinna ona kosztować niecałe 20 zł.
Przy kasie okazało się, że płyta kosztuje ponad 30 zł.
- Zdziwiłem się bardzo - przyznaje pan Jarosław. - W końcu zrezygnowałem i odłożyłem płytę na miejsce. Wydaje mi się, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Sprawę przedstawiliśmy Andrzejowi Bednarczykowi, Miejskiemu Rzecznikowi Konsumenta.
- Nie powinno dojść do takiej sytuacji - przyznał Bednarczyk. - Cena na stoisku lub przy towarze powinna być egzekwowana podczas płacenia. Jeżeli okazuje się, że wartość towaru przy kasie wzrosła, należy interweniować. To zwykłe oszustwo.
O wyjaśnienie tej sytuacji poprosiliśmy też rzecznika sieci Media Expert.
- Rzeczywiście takie zdarzenie miało miejsce w naszym sklepie - przyznała Julita Milczyńska, rzecznik prasowy sieci sklepów Media Expert. - Błąd w cenie wyniknął jednak tylko i wyłącznie z pomyłki pracownika. Produkt ten nie został ometkowany nową ceną. Nie był to zamierzony ani świadomy zabieg. W naszym sklepie jest ogromna liczba pozycji multimedialnych. Z moich informacji wynika, że kasjerka proponowała klientowi zakup tej płyty w cenie półkowej, ale nie był on zainteresowany - dodaje Milczyńska.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?