Dwie ceny u Experta

Jarosław Sender
Czuję się oszukany - stwierdził pan Jarosław, który chciał kupić płytę w sklepie Media Expert.

- Poszedłem do sklepu Media Expert zupełnie po coś innego, ale w oczy rzuciły mi się przecenione płyty z muzyką. Wybrałem sobie jedną i postanowiłem ją kupić. Według ceny na półce powinna ona kosztować niecałe 20 zł.

Przy kasie okazało się, że płyta kosztuje ponad 30 zł.

- Zdziwiłem się bardzo - przyznaje pan Jarosław. - W końcu zrezygnowałem i odłożyłem płytę na miejsce. Wydaje mi się, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.

Sprawę przedstawiliśmy Andrzejowi Bednarczykowi, Miejskiemu Rzecznikowi Konsumenta.

- Nie powinno dojść do takiej sytuacji - przyznał Bednarczyk. - Cena na stoisku lub przy towarze powinna być egzekwowana podczas płacenia. Jeżeli okazuje się, że wartość towaru przy kasie wzrosła, należy interweniować. To zwykłe oszustwo.

O wyjaśnienie tej sytuacji poprosiliśmy też rzecznika sieci Media Expert.

- Rzeczywiście takie zdarzenie miało miejsce w naszym sklepie - przyznała Julita Milczyńska, rzecznik prasowy sieci sklepów Media Expert. - Błąd w cenie wyniknął jednak tylko i wyłącznie z pomyłki pracownika. Produkt ten nie został ometkowany nową ceną. Nie był to zamierzony ani świadomy zabieg. W naszym sklepie jest ogromna liczba pozycji multimedialnych. Z moich informacji wynika, że kasjerka proponowała klientowi zakup tej płyty w cenie półkowej, ale nie był on zainteresowany - dodaje Milczyńska.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie