-Byłam w ostrołęckim oddziale banku PKO BP przy ul. Bogusławskiego w piątek, 13 stycznia, o godz. 17.30 - opowiada Czytelniczka. - Stałam jako druga w kolejce do okienka obsługującego klientów indywidualnych, jedynego czynnego okienka o tej porze. Obsłużona zostałam o godz. 18.00. Za mną było jeszcze kilka osób. Uważam, że to cokolwiek dziwne, aby w tak dużym banku czynne było tylko jedno okienko.
- W oddziale 1 w Ostrołęce standardowo obsługa prowadzona jest przez trzech kasjerów - odpowiada Monika Floriańczyk z departamentu komunikacji korporacyjnej PKO BP w Warszawie. -Natomiast w danym momencie mogło zdarzyć się, że obsługa prowadzona była tylko w jednym stanowisku. Może być to spowodowane przykładowo koniecznością przejścia kasjera na zaplecze, realizacją wypłaty zamkniętej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?