Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Czytelnik ma żal do firmy DIALOG. Czuje się oszukany

I. Wysocka-Ossowska
Stanisław Modzelewski z Rzekunia ma żal do firmy Dialog za to, że nie został dokładniej przez nią poinformowany o warunkach umowy
Stanisław Modzelewski z Rzekunia ma żal do firmy Dialog za to, że nie został dokładniej przez nią poinformowany o warunkach umowy I. Wysocka-Ossowska
Stanisław Modzelewski z Rzekunia był zadowolonym klientem firmy DIALOG przez około pięć lat. Ale niedawno się to zmieniło. Mężczyzna czuje się przez firmę oszukany. Firma odpiera zarzuty.

Do sierpnia ubiegłego roku pan Stanisław płacił 37 złotych
miesięcznego abonamentu za telefon stacjonarny. Zmieniło się to, kiedy do jego drzwi zapukała przedstawicielka firmy DIALOG.
- Przekonała mojego syna, by ten skusił się jeszcze na telefon komórkowy - opowiada. - Przedstawicielka nie wytłumaczyła, ile dokładnie będzie wynosiła opłata za oba telefony. Mówiła tylko, że będzie korzystniej, że będzie bonifikata - opowiada pan Stanisław.

81,98 złotych - na taką miesięczną opłatę mężczyzna nie był przygotowany. Złożył wypowiedzenie od umowy, ale za odstąpienie od niej musi zapłacić karę w wysokości 600 złotych. O tym fakcie również nie był poinformowany przez
przedstawiciela firmy.

Mężczyzna ma żal, że nie został rzetelniej i dokładniej poinformowany o płatnościach. Zapytaliśmy w jego imieniu, czemu tak się stało.
- Podpisując aneks Klient zaakceptował warunki, w tym Cennik oraz Regulaminy - podkreśla Marta Pietranik-Pacuła, rzecznik Telefonii DIALOG S.A. - Przesyłka z telefonem komórkowym została przez Klienta odebrana w dniu 26.08.2011 r. Klient aktywnie korzysta z usługi telefonii komórkowej (wiele połączeń oraz SMSów) i regularnie opłaca faktury. Nie składał on także od sierpnia żadnych reklamacji.

- Po stronie DIALOGu nie ma żadnych nieprawidłowości - dodaje rzeczniczka. - Klient na każdym etapie był rzetelnie informowany o warunkach świadczenia usługi. Ponadto przez wiele miesięcy aktywnie korzystał z usługi nie zgłaszając żadnych problemów. Nie ma zatem żadnych podstaw do umorzenia naliczonej kary za zerwanie kontraktu terminowego.

Więcej na ten temat w papierowym wydaniu TO

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki