Do sierpnia ubiegłego roku pan Stanisław płacił 37 złotych
miesięcznego abonamentu za telefon stacjonarny. Zmieniło się to, kiedy do jego drzwi zapukała przedstawicielka firmy DIALOG.
- Przekonała mojego syna, by ten skusił się jeszcze na telefon komórkowy - opowiada. - Przedstawicielka nie wytłumaczyła, ile dokładnie będzie wynosiła opłata za oba telefony. Mówiła tylko, że będzie korzystniej, że będzie bonifikata - opowiada pan Stanisław.
81,98 złotych - na taką miesięczną opłatę mężczyzna nie był przygotowany. Złożył wypowiedzenie od umowy, ale za odstąpienie od niej musi zapłacić karę w wysokości 600 złotych. O tym fakcie również nie był poinformowany przez
przedstawiciela firmy.
Mężczyzna ma żal, że nie został rzetelniej i dokładniej poinformowany o płatnościach. Zapytaliśmy w jego imieniu, czemu tak się stało.
- Podpisując aneks Klient zaakceptował warunki, w tym Cennik oraz Regulaminy - podkreśla Marta Pietranik-Pacuła, rzecznik Telefonii DIALOG S.A. - Przesyłka z telefonem komórkowym została przez Klienta odebrana w dniu 26.08.2011 r. Klient aktywnie korzysta z usługi telefonii komórkowej (wiele połączeń oraz SMSów) i regularnie opłaca faktury. Nie składał on także od sierpnia żadnych reklamacji.
- Po stronie DIALOGu nie ma żadnych nieprawidłowości - dodaje rzeczniczka. - Klient na każdym etapie był rzetelnie informowany o warunkach świadczenia usługi. Ponadto przez wiele miesięcy aktywnie korzystał z usługi nie zgłaszając żadnych problemów. Nie ma zatem żadnych podstaw do umorzenia naliczonej kary za zerwanie kontraktu terminowego.
Więcej na ten temat w papierowym wydaniu TO
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?