Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Cyfra Plus wyjaśnia: abonentka miała zadłużenie

Iza Wysocka
Po naszym artykule "Kolejna nabita w Cyfrę Plus?" do naszej redakcji wpłynęły obszerne wyjaśnienia z działu Public Relations CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

Wyjaśnienia cytujemy w całości:

"Pani Irena podpisała Umowę 04.02.2010 i za luty zapłaciła abonament w wysokości 1 zł. Kwota 138 zł to rachunek Pani Ireny za 07.2011r. - 69 zł i za zaległy 06.2011r. również 69 zł, razem 138 zł. Podobna sytuacja miała miejsce we wrześniu 2011 (zaległy 08.2011) i w listopadzie 2011, (zaległy 10.2011). Wysłane do Abonentki upomnienia wynikały z niezapłaconych - zgodnie z umową, należności.
25.11.2011 r. otrzymaliśmy od Pani Ireny "Aneks do odstąpienia umowy na abonament". Jest to jedyny list, jaki trafił do CYFRY+ od Pani Sztukert. Na podstawie tego pisma
zaplanowane zostało wypowiedzenie na dzień 31.12.2011 zgodnie ze zmianą regulaminu.
01.12.2011r. sygnał został Pani Irenie wyłączony z powodu zadłużenia. Podobna sytuacja miała miejsce 01.10.2011 - sygnał został wyłączony z powodu zaległości i ponownie włączony po zaksięgowaniu wpłaty 25.10.2011r.
Rozwiązanie umowy z Panią Ireną Sztukert nastąpi z dniem 31.12.2011 r.
Na dzień dzisiejszy na koncie Abonentki widnieje zadłużenie za październik i listopad 2011r. w kwocie 138 zł łącznie za 2 miesiące.
Spółka CANAL+ Cyfrowy pragnie podkreślić, że w swoich działaniach kieruje się nadrzędną zasadą, jaką jest dbałość o wysokie standardy i jakość pracy przedstawicieli w regionach oraz firm współpracujących w zakresie sprzedaży usług platformy.

Bardzo zależy nam na zadowoleniu abonentów z usług CYFRY+, dlatego regularnie przeprowadzamy telefoniczną kontrolę satysfakcji klientów. Sprawdzamy m. in. czy osoby, które zdecydowały się skorzystać z oferty CYFRY+ zostały rzetelnie poinformowane o usłudze i wszystkich kosztach oraz czy są zadowolone z pracy dystrybutora. Każda reklamacja jest szczegółowo analizowana, a w przypadku stwierdzonego naruszenia zasad wyciągane są konsekwencje, włącznie z zakończeniem współpracy czy to z osobą, która w sposób nierzetelny zachowała się wobec klienta, czy to z firmą dystrybucyjną.

Zawsze staramy się traktować indywidualnie sprawy naszych Abonentów
i wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Jednakże wobec braku woli współpracy jesteśmy zobowiązani działać zgodnie z procedurami i obowiązującym prawem.

Jednym z założeń systemu sprzedaży bezpośredniej CYFRY+ jest dotarcie do klienta, aby mógł w wygodny sposób dokonać wyboru i skorzystać z naszej oferty bez konieczności wychodzenia z domu. Aby klient miał czas do namysłu, procedura sprzedaży wygląda tak, że jednego dnia podpisywane jest jedynie zamówienie na usługę, sama umowa zaś zawierana jest najwcześniej następnego dnia.
Każdy z nowych abonentów otrzymuje oświadczenie, w którym CANAL+ Cyfrowy zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów informuje go, że może w ciągu 10 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyn.

ZASADY SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ CYFRY+

1. System sprzedaży bezpośredniej CYFRY+ zakłada dotarcie do klienta, aby mógł
w wygodny sposób dokonać wyboru i skorzystać z oferty platformy bez wychodzenia
z domu.
2. Wszystkie dokumenty, które otrzymuje nowy klient zostały przygotowane w sposób przejrzysty i czytelny. Rozłożona na dwa etapy procedura sprzedaży pozwala klientowi przemyśleć decyzję o zakupie usług CYFRY+. W dniu wizyty sprzedawcy u klienta podpisywane jest jedynie zamówienie na usługę. Umowa zawierana jest najwcześniej następnego dnia.
3. Klient ma prawo odstąpić od zawartego zamówienia w dowolnej chwili do momentu zawarcia umowy.
4. Każdy z nowych Abonentów otrzymuje oświadczenie, w którym CANAL+ Cyfrowy zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów informuje go, że może w ciągu 10 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyn.
5. Dodatkowo, celem uniknięcia nieporozumień, każdy Klient otrzymuje zawartą na druku zamówienia informację, że analogowa telewizja w Polsce zostanie wyłączona dopiero po 2013 r.
6. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Centrum Telefonicznym Abonenta CYFRY+ pod numerami: tel. (0) 801 066 066 lub (0) 22 310 45 45, gdzie należy także zgłaszać wszelkie naruszenia powyższych standardów."

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki