Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Być Kobietą On Tour: Rozmawiają o życiu, sukcesach i porażkach. Kobiece spotkanie w Blow Up Hall 5050

Anastazja Bezduszna
Być Kobietą On Tour to cykl spotkań o kobietach, dla kobiet, z kobietami i nie tylko
Być Kobietą On Tour to cykl spotkań o kobietach, dla kobiet, z kobietami i nie tylko Waldemar Wylegalski
W sobotni poranek w hotelu Blow UP Hall 5050 rozpoczęła się - kolejna już edycja konferencji - Być Kobietą On Tour. To cykl spotkań o kobietach, dla kobiet, z kobietami i nie tylko. Wśród zaproszonych gości, obok dziennikarek Katarzyny Dowbor i Doroty Wellman oraz piosenkarki Katarzyny Nosowskiej jest też seksuolog dr Andrzej Depko.

#BYCKOBIETA ON TOUR to projekt, który - jak przyznaje jego organizatorka i pomysłodawczyni, Marta Klepka - powstał jako odpowiedź na prośby od kobiet, które uczestniczyły w pierwszej konferencji #byckobieta, bądź słyszały relacje o niej od swoich przyjaciółek, koleżanek, znajomych.

- Szybko okazało się, że kobiety nadal chcą się spotykać, uczyć od siebie, wymieniać doświadczeniami, czerpać energie, motywować i wspierać się nawzajem - mówi Marta Klepka, na co dzień dyrektor Hotelu Blow Up Hall.

Spotkanie ponad setki kobiet zaczęło się punktualnie o godzinie 9.30. Na początku uczestniczki konferencji poznały trzy niesamowite kobiety, które poddały się metamorfozie przygotowanej przez stylistkę Annę Męczyńską. Jej stylizacje mogliśmy podziwiać w wielu polskich serialach i filmach takich jak m.in.: „Rodzinka.pl”, „Prawo Agaty”, „Śniadanie do łóżka”, czy „Miłość na wybiegu”.

Metamorfoza to nie tylko wygląd zewnętrzny, to także zmiana myślenia i patrzenia na świat. Trzy dzielne panie przez kilka tygodni uczestniczyły w zajęciach z coachem, trenerem personalnym, a także spotkały się z kosmetologiem i stomatologiem. Czy nauczyły się łapać balans między pracą a życiem prywatnym, dowiemy się podczas finału. Wtedy też zobaczymy odmienione bohaterki.

Sprawdź też:

W energetycznej rozmowie Dorota Wellman sprawdziła, czy Katarzyna Dowbor ma nadal apetyt na życie. Dziennikarka, prowadząca w Polsacie program "Nasz nowy dom" żyje pełną parą, realizuje się zawodowo i prywatnie. Jest kobietą sukcesu, która potrafi zadbać o siebie i swoich bliskich.

Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers International w Polsce, znalazła się w gronie laureatów tegorocznej edycji plebiscytu BrandMe CEO, który odbył się pod hasłem „Liderzy XXI wieku”. W szczerej rozmowie z Bartkiem Jędrzejczakiem mówiła o autentyczności, zaufaniu, odwadze i samotności.

I choć prelegentki to silne kobiety, które osiągnęły sukces w swoim życiu, nie występują dziś w roli mentorów. Opowiadają swoje historie. Wspaniale. Szczerze. Prawdziwie. Mówią o radościach, ale też dzielą się błędami, porażkami i trudnymi momentami. Pokazują na swoim przykładzie że warto iść do przodu, ale tylko w zgodzie z samą sobą. Bo. by w zawodzie stać na równi z mężczyznami trzeba być... kobietą. Silną i wytrwałą. Co ciekawe, posłuchać liderek przyszli też mężczyźni.

Dorota Wellman przedstawiła siedem historii kobiet, których życie napisało różne scenariusze. Każda historia pokazała kobietom, że warto walczyć o siebie, swoje marzenia i dążyć do samorealizacji. Rozmowy Doroty Wellman z finalistkami konkursu #opowiedzswojahistorie zainaugurowała śpiewem Agnieszka Czyż.

Zobacz zdjęcia:

Zobacz też:

Mowa ciała może wiele zdradzić nawet podczas snu.

Pozycje, w których śpicie świadczą o... Waszym związku i łąc...

Sprawdź też:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki