Intuicyjna zdalna bankowość
Klienci zalogowani do bankowości internetowej Alior Online mają możliwość złożenia wybranej dyspozycji poprzez specjalny formularz dostępny w zakładce „Moje sprawy”. Przed przekazaniem konkretnego zlecenia do banku, każdorazowo wymagana jest autoryzacja sms, by potwierdzić złożoną dyspozycję. Następnie formularz jest kierowany do danej jednostki w banku w celu realizacji zgłoszenia. Po zakończeniu procesowania dyspozycji, użytkownik bankowości otrzymuje informacje w ramach konkretnego zgłoszenia przez system bankowy oraz wiadomość
e-mail.
Zależy nam, aby nasi klienci mieli dostęp do listy spraw bankowych w jednym miejscu – bez wychodzenia z domu. Dlatego oprócz złożenia dyspozycji, mogą w przypadku dodatkowych pytań w każdej chwili skontaktować z bankiem poprzez specjalny panel konwersacji. Analogicznie pracownik banku skontaktuje się z klientem, jeśli jego dyspozycja będzie wymagała uzupełnienia o kolejne informacje. W każdym momencie i na każdym etapie, użytkownik bankowości elektronicznej ma możliwość zapoznania się z szczegółami zgłoszenia i jego obecnym statusem – mówi Elżbieta Wilczyńska-Chorzępa, dyrektor Departamentu Operacji w Alior Banku.
Kolejne funkcje w Alior Online
Lista spraw, które klienci zlecą za pośrednictwem bankowości internetowej jest bardzo szeroka – znajduje się na niej obecnie ponad 30 różnych dyspozycji. Użytkownicy nie tylko zmieniają datę spłaty raty pożyczki, kredytu gotówkowego czy hipotecznego, ale także zawnioskują o opinię bankową w związku z otwartymi kontami, lokatami czy kredytem. Wchodząc w zakładkę „Moje sprawy” będą mogli zwrócić się również z prośbą o rejestrację polisy ubezpieczeniowej, czy zgłosić chęć przystąpienia do programów „Orlen w portfelu” czy „Unimot Klub+”.
Warto podkreślić, że niektóre zaświadczenia obsługiwane są automatycznie, dzięki czemu klienci otrzymują dokument, o który zawnioskowali, w zaledwie kilka sekund od złożenia dyspozycji. Konsekwentnie rozwijamy spectrum działań, jakie klienci mogą samodzielnie zrealizować poprzez kanały zdalne. Chcemy zmieniać przyzwyczajenia klientów, edukować ich i pokazywać im codzienne korzyści z korzystania z bankowości mobilnej i internetowej– dodaje Elżbieta Wilczyńska-Chorzępa.
Lista dyspozycji, które klienci zrealizują w Alior Online dostępny jest w zakładce „Moje sprawy” – „Dyspozycje, opinie i potwierdzenia”.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?