Najgorzej ze swoimi urządzeniami obchodzą się pracownicy branży marketingowej i HR. Co trzeci z nich z nich potwierdza, że służbowy laptop czy telefon traktuje gorzej niż własny.
Jak wynika z opublikowanego badania, 97 proc. pracowników posiada zarówno urządzenia służbowe, jak i prywatne. Okazuje się jednak, iż wielu z nich o te, otrzymane od firmy nie dba tak, jak o swoje własne. Podczas gdy blisko 60 proc. ankietowanych jedne i drugie traktuje tak samo dobrze, to ponad 20 proc. pracowników o prywatne urządzenia mobilne dba bardziej niż o służbowe.
Odsetek osób, które deklarują taki stosunek do firmowej własności jest jeszcze większy wśród pracowników branży marketingowej i HR. 29 proc. z nich przyznaje, że laptop czy telefon otrzymany od firmy traktuje gorzej niż prywatny. Co ciekawe spośród wszystkich badanych pracowników 4 proc. twierdzi, że zarówno z urządzeniami prywatnymi, jak i tymi firmowymi obchodzi się źle.
– Wyniki tego badania pokazują, że wielu pracowników nie dba o służbowy laptop ani telefon, traktując je gorzej niż prywatne urządzenia. Taki stosunek do firmowych urządzeń przekłada się na liczbę ich uszkodzeń. Dlatego też pracodawcy przy zakupie firmowego sprzętu powinni zwrócić uwagę nie tylko na jego parametry techniczne, ale też na wytrzymałość – mówi Jacek Wielgus, Business Development Manager w firmie Panasonic.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?