Awaria w mBanku. "Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi"

OPRAC.:
Maciej Badowski
Maciej Badowski
- W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji- zapewniono.
- W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji- zapewniono. mBank/ Facebook
mBank rozpoczął we wtorek zwracanie klientom podwójnie zaksięgowanych płatności kartami - poinformowała w mediach społecznościowych instytucja. - W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji- czytamy.

We wtorek rano w mediach społecznościowych mBanku pojawił się komunikat odnośnie podwójnego księgowania płatności dokonywanych kartami debetowymi.

- Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji- napisano. - Przepraszamy za wszystkie utrudnienia- dodano.

Jeszcze w poniedziałek wieczorem w mediach społecznościowych mBanku pojawił się komunikat odnośnie podwójnego zaksięgowania kartami. - Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami.

- Przepraszamy za ten błąd- napisano i zapowiedziano, że pieniądze na konta zostaną zwrócone automatycznie, "najszybciej jak to możliwe".

Materiał oryginalny: Awaria w mBanku. "Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi" - Polska Times

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie