60 sekund biznesu: Jedzenie będziemy zamawiać już tylko online?
Redakcja
Andrzej Banaś
Dodaj komentarz:
Udostępnij:
Konsumenci szybko przekonali się, że szeroki wybór, możliwość dodawania i sprawdzania opinii i szybkość zamówienia przeważają nad korzyściami dzwonienia do restauracji.
Czas pokazał, że osiągnięcie pewnej skali jest dużym wyzwaniem. Na jednym zamówieniu zarabiamy średnio 4- 5 zł. Z kolei koszt pozyskania jednego klienta jest znacznie wyższy. Dlatego na początku musimy zdobyć te restauracje, przekonać je do współpracy- tłumaczy w rozmowie z AIP Arkadiusz Krupicz, Pyszne.pl.- A, żeby chciały z nami współpracować musimy jej dostarczyć wartość- czyli zamówienia- dodaje.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.