60 sekund biznesu: Dyskonty stawiają na polskich producentów żywności

Redakcja
Premier Morawiecki stwierdził, że największe sieci sklepów w Polsce zbyt mało uwagi poświęcają właśnie polskim produktom.
Premier Morawiecki stwierdził, że największe sieci sklepów w Polsce zbyt mało uwagi poświęcają właśnie polskim produktom. Polska Press
Udostępnij:
Dyskonty odpowiadają na słowa premiera Mateusza Morawieckiego dotyczący polskich wyrobów na sklepowych półkach.

- Jak tylko Lidl wszedł na polski rynek, to stawiał na polskich dostawców. Oczywiście na początku nie było to w takiej skali, takim zakresie, jak ma to miejsce obecnie. Najpierw musieliśmy znaleźć dostawców i wypracować z nimi tę jakość, której Lidl oczekuje- tłumaczy w rozmowie z AIP Adam Dziuba, Lidl Polska.-Sukcesywnie powiększamy grono polskich dostawców, jak i asortyment. Nie chciałbym tutaj podawać konkretnych liczb, ponieważ jest to bardzo mocno uzależnione od warunków pogodowych, od tego, co w danym momencie jest dostępne- dodaje.

Premier Morawiecki podczas niedawnej wizyty w zakładzie Grup Mlekovita stwierdził, że największe sieci sklepów w Polsce zbyt mało uwagi poświęcają właśnie polskim produktom. Jego zdaniem polskie produkty powinny być sprzedawane w ogromnej większości, tak jak to jest w krajach zachodnich, które bronią swoich rynków, pomimo że jesteśmy częścią jednolitego rynku europejskiego. Sieci handlowe powinny sprawiedliwie traktować mniejszych dostawców.

Niedawno ze spotem reklamowym promującym polskie produkty wystartowała sieć dyskontów Biedronka. Pod hasłem „Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska” na półkach sklepów sieci klienci mogą znaleźć szeroki wybór produktów polskiej kuchni. To przykład promowania rodzimych produktów przez Biedronkę. Jak napisano w komunikacie, sieć współpracuje z ponad 600 polskimi dostawcami, od których w 2017 roku pochodziło aż 92 proc. wszystkich artykułów dostępnych w ofercie sklepu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: 60 sekund biznesu: Dyskonty stawiają na polskich producentów żywności - Strefa Biznesu

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Tygodnik Ostrołęcki
Dodaj ogłoszenie