Szansę na zatrudnienie będą mieli i studenci, i bezrobotni, i osoby po pięćdziesiątce - nie potrzeba specjalnych kwalifikacji, gdyż firma zapewnia szkolenia.
Spółka, która z początkiem października rozpocznie działalność przy ul. Leśnej 10 w Wyszkowie, nosi nazwę "TeleLogika" i jest jeszcze w fazie organizacji. Ale jej współwłaściciel zapewnia, że już w drugiej połowie przyszłego miesiąca będzie pracować pełną parą. "TeleLogika" to spółka branży call center, której działalność można najkrócej streścić jako centrum obsługi telefonicznej. Pracuje dla klientów z branż telekomunikacyjnej i finansowej. Głównym inwestorem jest Jacek Domański - właściciel spółki "Drims", będącej jednym z największych w Polsce producentów drzwi i okien. Drugim współwłaścicielem "TeleLogika" jest Witold Roszuk, konsultant ds. telefonii i informatyki, od 19 lat związany z branżą call center. Doświadczenia zdobywał głównie w USA i w Kanadzie. Budował call center m.in. w Ostrołęce, Łodzi, Warszawie.
W tym tygodniu spółka rozpoczyna rekrutację pracowników. 1 października pierwsi z nich rozpoczną szkolenia, a w drugim tygodniu października już rozpoczną właściwą pracę, czyli zasiądą do dzwonienia do klientów.
Do końca tego roku spółka zamierza zatrudnić 50 osób.
- Poszukujemy dwóch kategorii pracowników. Po pierwsze, pracowników biurowych do obsługi logistyki i administracji firmy, od asystentów do księgowych, ale to tak naprawdę pojedyncze etaty. Głównie spółka poszukuje osób do pracy "na słuchawkach" - mówi Witold Roszuk.
Osoby zainteresowane zatrudnieniem powinny wysyłać swoje CV z krótkim listem motywacyjnym na adres: [email protected]
Więcej przeczytasz w papierowym wydaniu Głosu Wyszkowa.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?